Ինչու՞ է անհրաժեշտ օրացույցը 21-րդ դարում
Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների զարգացման արդյունքում՝ մարդիկ սկսում են ավելի քիչ օգտագործել տպագրված նյութեր: Առօրյա կյանքում համընդհանուր թվայնացումը զգալիորեն կրճատել է տպագրված գրքերի, կատալոգների, բուկլետների, օրացույցների կիրառվումը: Այնուամենայնիվ, ժամանակակից մարդուն աշխատանքի վայրում անհրաժեշտ է տպագրված թղթե օրացույց ունենալ:
Այսօր տարբեր տեսակի օրացույցներ կատարում են մի շարք տարբեր գործառույթներ: Օրինակ, եռամսյակային օրացուցները օգնում են աշխատակիցներին արագ գտնել մոտակա ամիսներում անհրաժեշտ ամսաթիվը, իսկ պատի կամ սեղանի օրացույցներն իրենց նպատակային կիրառումից բացի, նաև ինտերիերի մաս են կազմում և հանդիպում գրեթե ամենուր:
Օրացույցների դիզայնի լավագույն թրենդները
Նոր տարին արդեն մոտենում է, ուստի ժամանակն է մտածել, թե ինչպիսին է լինելու Ձեր այս տարվա աշխատանքային օրացույցի դիզայնը: Ամենասպասված թրենդների ցանկից կարելի է առանձնացնել մի քանիսը՝
1. Planner օրացույցներ
Օրվա գործերը պլանավորելու, դասակարգելու և արդյունավետ կերպով կատարելու համար լավագույն տարբերակն են planner օրացույցները: Նման օրացույցները հարմար են հատկապես տանից աշխատողների և պարզապես նրանց համար, ովքեր գործերում կարգ ու կանոն են սիրում: Planner օրացույցները օգնում են աշխատակիցների կենտրոնանալ կարևոր գործերի վրա՝ քիչ շեղվելով երկրորդական գործերի վրա: Նման օրացույցները աշխատողներին օգնում են արդյունավետ կերպով տնօրինել ժամանակը:
2. Միատոնություն / Մոնոքրոմ
2022 թվականին թրենդային է լինելու միատոն (մոնոքրոմ) դիզայնը, ընդ որում գերակշռելու են գունային հակադրությունները։ Որպեսզի օրացույցը չունենա ձանձրալի տեսք, որոշ գրություններ կամ պատկերներ կարելի է ընդգծել տարբերվող գույներով, տեղային լաքով կամ տպագրական այլ հնարքներով։ Նման օրացույցների դիզայնը չպետք է չափից դուրս վառ լինի։
Այսօր օրացույցների միջոցով հնարավոր է գրագետ կերպով ներկայացնել ընկերության լոգոտիպն ու կարգրախոսը։
3. Մինիմալիզմ
Վառ տարրերը, կոլաժները, պատկերները մի կողմից ապրանքի դիզայնը կարող են տարբերվող և աչքի ընկնող դարձնել, իսկ մյուս կողմից մեծ և լուրջ ուղղվածություն ունեցող ընկերությունների համար կարող են լինել անտեղի։ Օրացույցների մինիմալիստական դիզայնի տարբերակներում անհրաժեշտ է օգտագործել հնարավորինս քիչ տարրեր, հանգիստ և միատոն գույներ, 1-2 տառատեսակ։
4. Մետաղ
Այսօր տպարաններն ավելի շատ են սկսել կորպորատիվ օրացույցների դիզայնի և տպագրության մեջ կիրառել մետաղապատման էֆֆեկտ։
5. Վինտաժ
Վինտաժային պաստառները, լուսանկարները, ձեռքով նկարված սև և սպիտակ նկարազարդումները կօգնեն ստանալ հնաոճ դիզայն։ Նման օրացույցների դիզայնը ստեղծելիս կարելի է օգտագործել նաև «հին» տառատեսակներ, օրինակ, Wake Snake, Carnivalee Freakshow, Nashville, Hardassies Demo, Datons և այլն։
Եթե Դուք նույնպես ցանկանում եք ընգծել և լրացնել Ձեր կորպորատիվ ոճը կամ չգիտեք՝ ինչպիսի ամանորյա կորպորատիվ նվերներ ընտրել, Control Print տպարանը պատրաստ է սեղմ ժամկետներում ապահովել բարձր որակ։